جلسه محرمانه برای دور زدن مجلس!؟
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 60186
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران




شنیده ها حاکی است مرتضوی به دنبال راضی کردن استیضاح کنندگان به سراغ برخی از امضا کنندگان تهرانی طرح استیضاح خود رفت و گویا چندان هم بی توفیق نبوده است.

ر حالی که استیضاح وزیر کار پس از به حد نصاب رسیدن تعداد استیضاح‌کنندگان اعلام وصول شد، برخی از نمایندگان تهرانی امضا کننده طرح استیضاح، جلسه‌ای محرمانه با سعید مرتضوی برگزار کرده‌ا‌‌ند.


به گزارش خبرنگار سرویس مجلس تابناک، سعید مرتضوی که انتصاب او در دولت همواره حاشیه ساز بوده است، این‌بار پس از تکیه بر کرسی ریاست تامین اجتماعی زمینه ساز استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد، ولی شنیده ها حاکی است مرتضوی به دنبال راضی کردن استیضاح کنندگان به سراغ برخی از امضا کنندگان تهرانی طرح استیضاح خود رفت و گویا چندان هم بی توفیق نبوده است.

این گزارش حاکی است در حالی که این نمایندگان به ظاهر خود را از مخالفان دو آتشه مرتضوی نشان می‌دهند، پس از حضور در این جلسه محرمانه تغییراتی در لحن آنها ایجاد شده که جالب توجه است، این تغییر مواضع و تلاش آنها برای عدم رسانه‌ای شدن این جلسه نتیجه استیضاح شیخ‌الاسلامی را در هاله‎ای از ابهام فرو برده است و با پیچیدن شایعه تبانی نمایندگان حاضر در این جلسه با مرتضوی، نمایندگان از بازی گرفتن مجلس برای نیل به اهداف شخصی وگروهی برخی به شدت انتقاد دارند.

گفته می شود، در این جلسه تعدادی از نمایندگان شاخص تهران که در انتخابات نهم مجلس از حوزه انتخابیه تهران به دور دوم رفته‌اند، حضور داشته‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 23:25 ::  نويسنده : Hadi